ADMINISTRACJE OSIEDLOWE
Wykaz administracji:
L.p. |
Administracja |
Adres |
Telefon |
|
1. |
Wschód |
ul. Warcisława IV 14a (IIp) 78-400 Szczecinek |
94-37-436-01 |
|
2. |
Śródmieście |
ul. Warcisława IV 14a (IIp) 78-400 Szczecinek |
94-37-237-37 |
|
3. |
Zachód |
ul. Budowlanych 2 78-400 Szczecinek |
94-37-452-33 |
Zakres pracy administracji osiedlowych:
- bezpośrednia obsługa mieszkańca oraz bezpośrednia obsługa nieruchomości,
- utrzymanie czystości nieruchomości,
- utrzymanie terenów zewnętrznych (tereny zielone, odśnieżanie, posypywanie solą, piaskiem itp.),
- utrzymanie stałego wyposażenia budynków,
- nadzór nad remontami prowadzonymi przez firmy konserwatorskie,
- prowadzenie kontroli w zakresie poprawnego użytkowania pomieszczeń budynku,
- prowadzenie stałego nadzoru nad stanem sanitarno-porządkowym budynków i ich otoczenia,
- nadzór nad odczytami i wymianą wodomierzy oraz podzielników ciepła,
- sporządzanie protokołów zdawczo – odbiorczych przy sprzedaży mieszkania, między kupującym a sprzedającym.
Zgłoszenia wykonywane do administracji osiedlowych:
- zgłoszenia usterek, awarii, zalań,
- zakłócania spokoju, łamania zasad współżycia społecznego, itp.,
- dewastacji, uszkodzeń urządzeń i instalacji, itp.,
- uszkodzenia bądź awarie wodomierzy,
- zgłoszenie nieprawidłowo działających zaworów termostatycznych lub zapowietrzonych grzejników
- awarie elektryczne.
W administracji można :
- sprawdzić stan konta oraz należne płatności,
- sprawdzić stany liczników wodnych,
- sprawdzić zaplanowane remonty,
- złożyć oświadczenie o ilości zamieszkałych osób.
Administracje przyjmują propozycje mieszkańców dot. zieleni, (wycinka, przycinka drzew, nasadzenia) ogólnej estetyki terenów oraz odpowiadają za stan techniczny i czystość placów zabaw na zasobach. Wnioski o wycinkę drzew i krzewów należy złożyć w formie pisemnej (w załączniku lista poparcia z podpisami min. 50% mieszkańców nieruchomości). Administracje potwierdzają również wnioski do firm ubezpieczeniowych w zakresie zgłoszenia zaistniałych zdarzeń. W administracjach należy uzgadniać terminy przeglądów kominiarskich, instalacji gazowych i elektrycznych jak też zgłosić rozpoczęcie i zakończenie prac remontowych w mieszkaniach. Instalacje w stanie odkrytym podlegają sprawdzeniu podczas remontów przez pracownika administracji.
W administracjach osiedlowych można składać również wszelkie wnioski i pisma które zostaną dostarczone do biura Zarządu Spółdzielni. Otrzymać można również książeczkę opłat (dla osób które uiszczają płatności w kasie spółdzielni lub w innym punkcie gotówką) oraz login do internetowego konta obsługi klienta.