Dział Członkowsko-Mieszkaniowy wykonuje czynności związane z bieżącą obsługą mieszkańców i właścicieli lokali w takich sprawach jak:
- Sprzedaż i nabycie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego, użytkowego i garażu,
- Sprzedaż i nabycie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego, użytkowego i garażu
- Zgłoszenie nabycie spadku lokalu mieszkalnego, użytkowego i garażu
- Zgłoszenie zgonu właściciela lub współwłaściciela lokalu
- Zgłoszenie zmiany danych osobowych, np. nazwiska, adresu do korespondencji
- Wydawanie zaświadczeń do notariusza do zbycia lokalu
- Wydawanie zaświadczeń do założenia księgi wieczystej
- Wydawanie duplikatów dokumentów (odpłatnie)
Miejsce złożenia dokumentów oraz kontakt:
Pokój nr 11 II piętro, telefon 94 37 438 22 wew. 30 lub poprzez email: sekretariat@szsm.szczecinek.pl
Wymagane dokumenty, w zależności od sprawy:
- kwestionariusz składany w związku z nabyciem lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu,
- wniosek o wydanie zaświadczenia,
- wniosek o wydanie duplikatu dokumentu (przydziału lokalu),
- oświadczenie o wyborze pełnomocnika w przypadku nabycia spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu w udziałach,
- oświadczenie o wyborze pełnomocnika w przypadku nabycia prawa odrębnej własności w udziałach,
- deklaracja przystąpienia do Spółdzielni dla osób nabywających prawo odrębnej własności (dobrowolna).