ZGŁASZANIE AWARII
Wszystkie bieżące awarie występujące na lokalach mieszkalnych oraz użytkowych oraz w ich częściach wspólnych należy zgłaszać do administracji osiedlowych lub na pogotowie techniczne.
MIEJSCE ZGŁASZANIA AWARII
Administracje osiedlowe:
Administracja |
Telefon |
|
Wschód ul. Spółdzielcza 2 |
94-37-436-01 |
|
Śródmiejska ul. Myśliwska 11c |
94-37-237-37 |
|
Zachód ul. Budowlanych 2 |
94-37-452-33 |
Godziny otwarcia:
Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek: 7:00 - 15:00
Wtorek: 7:00 - 16:00
Pogotowie techniczne:
Rodzaj |
Telefon |
Pogotowie techniczne |
604 981 982 |
Godziny otwarcia:
Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek: 7:00 - 15:00
Wtorek: 7:00 - 16:00
Sobota, Niedziela: Całodobowo
Ponad to pogotowie techniczne przyjmuje zgłoszenia awarii w dni wolne od pracy oraz w święta całodobowo.
W zgłoszeniu należy podać:
- Adres występowania usterki,
- Kontakt telefoniczny,
- Krótki opis problemu,
CZAS USUNIĘCIA AWARII
Administracje osiedlowe:
Termin usunięcia usterek i uszkodzeń ustalony jest na 3 dni od zgłoszenia.
W przypadku przecieku gazu lub zwarcia instalacji elektrycznej – niezwłocznie.
Pogotowie techniczne:
Pogotowie Techniczne Spółdzielni zobowiązane jest do usunięcia awarii na bieżąco lub do niezwłocznego zabezpieczenia w niezbędnym zakresie powstałych awarii do czasu rozpoczęcia pracy administracji osiedlowej (w szczególności awarii instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, gazowej i C.O. w obiektach Spółdzielni )
OPŁATY
Usunięcie awarii jest bezpłatne, chyba, że jest wynikiem dewastacji lub bezprawnej ingerencji w instalację bądź jest po stronie odpowiedzialności właściciela lub najemcy lokalu.